lunes, 2 de febrero de 2009

Curioseando camelias, Julia Haniter


!Hola! Soy uma camelia híbrida (C. x williamsii)
Mi nombre es; Julia Hamiter
!Ola! Son uma camelia híbrida (C. x williamsii) O meu nome é; Julia Hamiter


Mi flor tiene un tamaño medio, unos nueve o diez centímetros de diámetro y mi color es rosa claro difuminado, quizás un poco rojo en el borde de los pétalos más externos y con sombra blanca un poco verdosa en la base.
A miña flor ten un tamaño medio, uns nove ou dez centímetros de diámetro e a miña cor é rosa claro difuminado, quizais un pouco vermello no bordo dos pétalos máis externos e con sombra branca un pouco verdosa na base.


Mi forma es variable, a menudo con forma de rosa, en ocasiones semidoble, anémona o doble informal.
Tengo alrededor de 55 pétalos; los grandes con el margen liso y una pequeña incisión y los más pequeños son ondulados junto con unos pocos petaloides.
Mis estambres son con filamento blanco crema y anteras amarillas a veces visibles.
A miña forma é variable, a miúdo con forma de rosa, en ocasións semidoble, anemone ou dobre informal. Teño ao redor de 55 pétalos; os grandes coa marxe lisa e unha pequena incisión e os máis pequenos son ondulados xunto cuns poucos petaloides. Os meus estambres son con filamento branco crema e anteras amarelas ás veces visibles.

Florezco con abundancia de media estación a tardía, empiezo en Febrero y termino en Mayo
Florezo con abundancia, de media estación a tardía, empezo en febreiro e termino en Maio

Mis hojas son de
Forma: elíptica,
Margen: aserrado
Ápice: acuminado
Mi lugar de origen es Lousiana, USA.
As miñas follas son de
Forma: elíptica,
Marxe: aserrado
Ápice: acuminado
O meu lugar de orixe é Lousiana, USA.

Fotos realizadas por A.Cris

2 comentarios:

P Vázquez "ORIENTADOR" dijo...

Qué bonitas las camelias.

Anónimo dijo...

Preciosísima.